GEEN NIEUWS: Titanic 2.0 Ode aan de schoonheid.

15 aug. 2020 · 6 keer gelezen · 0 keer geliket

Deze film barst van natuurkracht. Een stevige ijsberg, daar draait het hele verhaal om. De rijzende brok bevroren water laat zich in alle glorie van zijn beste kant zien. Je zou alleen al kijken om zijn oogverblindende verschijning. Als een kostbare diamant weerkaatst hij zonlicht vol vuur. Schitterende beelden en ultrastille muziek nemen je mee in een wonderwereld. En dat is niet alles. Hoewel woordenloos, bulken de dialogen van zijn vastberadenheid om daar te blijven waar hij thuishoort, om elk verzet het hoofd te bieden. Hij is de primus ten top. Een oscarwaardige reus! Nog nooit zo knap vertolkt. Zelfs al komen er mensen die het niet goed bedoelen met zijn aanwezigheid op deze plaats, hij houdt vol. Als kijker voel je volledig mee met dit natuurtalent. De aanval gebeurt en de verandering die volgt, toont vooral hoe deze ijsmassa ons volledige respect verdient. 

Wil je ondergedompeld worden in een ijskoude zaligheid? Ben je benieuwd voor welke hete vuren en dreigingen de ijsberg komt te staan? Ga dan snel kijken! Deze film scoort zonder twijfel vijf volwaardige sterren!

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

15 aug. 2020 · 6 keer gelezen · 0 keer geliket