Harry Peeters, Graaf van Succes

24 sep. 2020 · 6 keer gelezen · 1 keer geliket

De kogel is door de kerk. Hij zal als elk notoir acteur 'in zijnen puren' spelen. Hij zal in de voetsporen treden van Clara Cleymans, Wendy Van Wanten en het hondje van Carmen.

Poedelnaakt in Thuis, louter voor de kijklust, onder de schuilnaam Harry Peeters. De ganse mediacampagne daarrond was fraai opgezet. Het was een waar succes geweest in alle media. Meer dan een piemel is er vandaag niet nodig.

Ik hoop wel dat ik snel genoeg zal zappen, dat ik zijn leuterfluit niet tegenkom en dat de kat niet wegspringt uit mijn kleverige sofa.

In een fake krantje heb ik het gelezen: Stan Van Samang in Thuis vanaf december. Deel het nieuws met iedereen, nu de plaat nog heet is, nu de koekenbak gelukt is.

Soyons fameux, n'importe comment. Meneer de Gerechtsdeurwaarder en de Beschermheer van de Loslopende Plassertjes hebben hun werk gedaan. Ze zijn weer naar huis.

En we kunnen weer voort. In de hoofdstraat van de roddel en het voyeurisme wacht zijn rolletje. Ikzelf, ik heb genoeg, aan wat wc-papier en als ik aan het rolletje kom, dan zal ik misschien nog eens aan Stanneke denken.

 

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

24 sep. 2020 · 6 keer gelezen · 1 keer geliket