De nacht was zo duister en alleen, want geen ster die voor hem scheen. Ik liep door de duisternis, maar was niet alleen. Mijn schaduw liep met mij mee. Ik was op jacht naar mijn hart die ik ooit aan hem gaf. Ik eiste hem terug, maar ik kreeg niet eens een kus. Hij riep me vaarwel en zei dankjewel. Bedankt om te spelen, alleen spijtig dat je een hart niet kan delen.
Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.
Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.