samen sterk tegen ozon 2

26 okt 2015 · 0 keer gelezen · 0 keer geliket

Beste mevrouw Blok,                                              15 oktober 2015 

  

Samen sterk tegen ozon! 

  

De gemeente Mollegem wil zich samen met jou de uitstoot van ozon verminderen. 

Een hoog ozonpeil is vooral schadelijk voor inwoners met luchtwegenaandoeningen, jonge kinderen en ouderen. Tijdens periodes met veel ozon in de lucht vragen we deze inwoners binnen te blijven en geen zware fysieke inspanningen te leveren. 

  

Jij kan ook een bijdrage leveren in het verminderen van ozon. Wist jij dat het gebruik van de fiets of wandelen voor korte afstanden, in plaats van de auto al snel zorgen voor minder ozon in de lucht. 

  

Kleine veranderingen in ons dagelijks gebruik van de auto hebben grote gevolgen voor een betere leefomgeving. 

  

We vragen onze handelaars en industrie om ook hun steentje bij te dragen tot een beter Mollegem. 

  

We kiezen bewust voor een vrijwillige inzet van onze inwoners, maar bij een verslechtering van de situatie zal de gemeente verplicht het gebruik van de auto verminderen. 

  

Met vriendelijke groet 

  

Karin van Hees 
consulent preventie en veiligheid 
Gsm 012/34.56.78 
E-mail Karin.vanhees@Mollegem.be 

 

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

26 okt 2015 · 0 keer gelezen · 0 keer geliket