Stilte

1 dec 2015 · 0 keer gelezen · 0 keer geliket

Doorheen de donkere dagen

geen stem die men herkent.

Lonken de zwarte vragen

die stellen wie je bent. 

 

Geen rust die meer mag duren. 

Al om is chaos groot.

Wat tel ik toch de uren.

De stilte is mijn nood.

 

De mist vervormd mijn visie

geen gedacht is nog geheel. 

Niemand vraagt permissie. 

Iedereen weet te veel.

 

Wat lonk ik naar de stilte. 

De rust is daar zo groot.

Maar huist daar ook geen kilte? 

Want ben je dan niet dood? 

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

1 dec 2015 · 0 keer gelezen · 0 keer geliket