Stom wijf

Sietske
15 okt 2024 · 11 keer gelezen · 0 keer geliket

Zijn flitsende lichten schijnen veel te fel in haar achteruitkijkspiegel. Ze roept luid dat ze niet harder kan. Natuurlijk kan de man, ze gaat ervan uit dat het weer een man is, haar niet horen. Misschien moet ze maar een extra sticker op haar achterruit plakken, eentje waarop duidelijk staat aangegeven dat de auto traag is, en dat het niet haar fout is. Voor deze chauffeur zou het lettertype heel klein mogen zijn, want hij plakt zelf bijna aan haar autootje. Een handgebaar zou duidelijk zichtbaar zijn vanop deze afstand, maar ze kent alleen maar obscene versies, bestaan er wel kalmerende handgebaren? Waarschijnlijk niet. Ze probeert het gaspedaal nog harder in te duwen, maar ze geeft al plankgas. De warme zweetdruppels rollen tussen haar borsten naar haar buik. De invoegstrook is bijna ten einde, en ja hoor, daar steekt de blinkende 4x4 haar moeiteloos voorbij. Hij blijft zelfs even naast haar rijden, ongetwijfeld met de bedoeling om haar een lesje te spellen. Zij kijkt geconcentreerd naar de snelheidsmeter en hoopt dat die snel boven de 60 zal gaan.
De jeep is eindelijk voor haar gaan rijden, en ze voegt in achter hem. Dan wordt ze verblind door de rode remlichten. Het gaat zo snel en is zo onverwacht dat ze te laat reageert. Ook al ging haar autootje traag, de klap is enorm. Haar voorhoofd botst tegen het stuur, daarna zakt haar verlamde lijf in elkaar. 
Hij glimlacht, stapt uit en sleurt de bewusteloze vrouw uit haar voertuig. Dat ging vlotter dan verwacht! Wat geweldig als zo’n zwakke jonge vrouw op dit uur nog alleen de autostrade op gaat. Dan vraagt ze er toch om, en al helemaal met zo’n gammele wagen die amper optrekt. Hij opent zijn onbeschadigde koffer, lang leve die trekhaak, en zwiert haar lichaam erin alsof het een zak hondenvoer is. Stom, stom wijf. Die stickers op haar achterruit hadden de doorslag gegeven. Eat pussy not animals: hoe degoutant, het is zeker zo’n lesbische trut. Maar wat een geluk heeft hij vannacht, hij kan vertrekken zonder dat iemand hem heeft gezien.
Ze zullen haar auto morgen wel vinden, maar dan zit zij al veilig achter slot en grendel. 

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

Sietske
15 okt 2024 · 11 keer gelezen · 0 keer geliket