GEEN NIEUWS: Tomorrowpop verwelkomt 50 topartiesten

Tiro
29 aug. 2020 · 8 keer gelezen · 0 keer geliket

LEUVEN – Het bekende Leuvense muziekfestival Tomorrowpop, waar popmuziek gecombineerd wordt met dance, gaat zaterdag 26 sep. weer van start. Het festival mag maar liefst 50 topartiesten verwelkomen. Zij brengen gedurende het 3 dagen durend festival het allerbeste uit hun repertoire. Allen daarheen!

Nu de cultuursector weer publiek mag verwelkomen, kan ook het festival Tomorrowpop weer van start gaan. Het festival mikt weliswaar op slechts een kwart van het normale totaal aantal bezoekers. Verwacht wordt dan ook dat de tickets in één dag zullen uitverkocht zijn. De organisatie heeft reeds een plan voorgelegd aan het stadsbestuur om de muziekliefhebbers veilig te kunnen ontvangen.

De line up is dit jaar ook gelimiteerd, maar nog steeds indrukwekkend. Het festival heeft twee vaste dj’s, Dimitri Texas & Like Ike. Daarnaast zijn er ook twee vaste popzangers Mikael Backson en The Week en een geweldige zangeres, Tria Lupe. Deze vaste artiesten worden elk jaar aangevuld met internationale artiesten met naam en faam. Dit jaar zegden onder meer Letsky, Zudimental, Siësto, Drejke, Roo Righters, Mihanna, Meditors en 21 Pipots reeds toe. Kort gezegd: voor elk wat wils. Voor de pechvogels die geen ticket kunnen bemachtigen, worden alle optredens ook live uitgezonden op het kanaal Music-TV.

TR

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

Tiro
29 aug. 2020 · 8 keer gelezen · 0 keer geliket