Alles is wij twee

10 nov 2015 · 4 keer gelezen · 0 keer geliket

Ik weet niet meer precies,
hoe, wat of wanneer
en of we samen huilden
en of het huilen was
van blijdschap of van zeer

 

En ik weet niet meer exact
hoeveel tellen dat er nodig waren
voor we eindelijk terug tezamen lagen
en of we het mekaar direct
konden vergeven; die negen maanden
elkaars stampen in haar buik
moeten verdragen

 

Dus zeg het mij,
want ik weet niet hoe het komt
dat als gij lacht, ik meestal
weet waar het om gaat
en dat ik bij het horen van uw praten
vaak vlekkeloos
het einde van uw zin verraad

 

Maar eigenlijk
vind ik dat meestal wel oké,
met u is immers alles beter
alles beter,
is wij twee

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

10 nov 2015 · 4 keer gelezen · 0 keer geliket