Apocalyps

5 jun. 2020 · 21 keer gelezen · 0 keer geliket

De drukte aan de hemelpoort was erger dan  aan de toegang  van Tomorrowland.

Hoe jolig het er op aarde ook aan toeging, wat er hoog boven de hoofden besproken werd, was heel andere koek.

Iedereen was aanwezig: de oude Griekse , Romeinse, Noorse, Keltische,  Indische en Aziatische Oppergoden, de God van de moslims, Joden en  christenen.

Deze laatste had de bijeenkomst georganiseerd.  Hij had ervoor plaats zat,  een beetje zoals zijn aardse vertegenwoordigers  in Vaticaanstad.

Thema van deze ultieme topconferentie was de beslissing over het verloop van de Apocalyps.

Onverwacht en als nooit tevoren kwam men snel tot een unaniem slotakkoord.

Gezien de mensheid het  totaal  verknoeid  had en haar  lieflijke blauwe planeet tot één grote plastic vuilnisbelt had herschapen, moest ze door haar eigen dwaasheid vernietigd worden.

Het besluit zou stante pede worden uitgevoerd, en zo geschiedde….

Het laatste koolwitje muteerde in een ordinaire witte wasknijper.

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

5 jun. 2020 · 21 keer gelezen · 0 keer geliket