Burn-on, baby

13 nov. 2022 · 4 keer gelezen · 0 keer geliket

Zondagochtend, 8u30. Ik haast me met een warrig hoofd vers gewassen haar naar de yogales. Ik gooi mijn ecologische yogamat in de elektrische bakfiets en race ervan door in mijn legging van Lululemon. Tijdens de les Yin yoga lopen de werkafspraken van de komende week door mijn hoofd. Ik kom dichter bij mezelf. Zoiets toch.

Na afloop van de les haal ik snel 10 pistoleetjes en 6 koffiekoeken bij de beste bakker van de stad voor de zondagse brunch van 11u. Omstreeks 13u app ik mijn beste vriendin x of ze mee wil naar die nieuwe film van Adil en Bilal want dat is toch dé “must see” van het moment. 

Als we om 15u voor de cinema staan, bel ik nog even mijn man. Hij mag niet vergeten de was binnenhalen want het zou gaan regenen. En die man van Hello Fresh zou langskomen om 16u30.

Bij het naar huis gaan, pik ik gauw een koffie mee bij de leuke, nieuwe buurtbar. Caramel Latte en De Morgen. Het artikel over burn-on neem ik diagonaal door. Veel mensen zouden vermoeid en opgebrand blijven doorgaan, constant flirtend met de grens van volledige uitval. 

Ik betaal en haast me naar huis. De Hello Freshmaaltijd wacht. 

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

13 nov. 2022 · 4 keer gelezen · 0 keer geliket