Dit zijn geen Berlijnse ballen

5 mrt. 2023 · 1 keer gelezen · 0 keer geliket

 

Dat is waar. Fingerspritzengefühl is voor erotiek en de kok die een maaltijdje klaarmaakt waaraan de liefde niet kan weerstaan.

Daarna kleedt men zich spontaan uit en laat begaan. Ik heb het over de banaan, die zich telkens weer als dessert aanbiedt op dat festijn van een niet zo heel verlegen pruimpje. 

Man, man... ik durf dit schrijven op zondag en de hoogmis is nog niet eens begonnen.

Shit, ik krijg dit niet weggekrabd, sprak het ijskrabbertje tegen de elegante wortel in dat zakje met zijn vele groenten, lef, exotisch fruit.

Ja, en jou kan ik ook lekker klaarmaken, liefste kreeftje. Ik steek eerst dat mes daar precies in dat ene puntje op je achterhoofd.

Horror mag niet op een zondag. Daarom een vleugje stout gezoen, twee passievruchten en wat erotiek.

Schatje, ik vraag maar één ding. Neen, niet dat. Ik wil geen saus die al te zoet is. Ja, doe maar! Een scheutje sap van één citroen. Eerst links, dan in mijn rechterroog.

Dank je, dat was nodig, anders ging ik nog proberen simpelweg je blik eens te betoveren met simpel zwart van mijn pupillen. 

Op goede vrijdag, lieveling, dan zullen we gewoon een stukje vlees eten. Nep mag ook.

Daarna de middelvinger afbijten van hem, de tijd die blijft beweren dat we hem moeten laten doen.

Zullen we het pittig maken?, vroeg de pepermolen aan het zoutvat. Ik ben het zat dat flets gedoe. Maak het zo straf en hevig dat de tranen niet kunnen geloven dat er een rivier bestond, waar ik je vond.

Ja, weerom naakt. Wat is dat toch met jou? Telkens ik je zie, kleed jij je spontaan uit gelijk de maan voor de nacht.

De sterren vragen zich intussen af waar hij gebleven is, de kok die eitjes kookt. Zullen ze wel zacht genoeg zijn voor jouw tong, die naar dat warm gevoel verlangt?

Ik heb alvast een potje opgezet om in te zwemmen, zegt de pasta die zich hol gemaakt heeft voor hetgeen je wou verbergen.

Zullen we dat en nog veel meer, bij kaarslicht, stilletjes serveren met een sausje en wat mild gekruide tederheid?

 

 

uit de reeks 'Hormonoloog'

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

5 mrt. 2023 · 1 keer gelezen · 0 keer geliket