... het is later.

Kat.
24 jul 2024 · 20 keer gelezen · 2 keer geliket

Gegroet Lezers en Schrijvers van Azertyfactor,

 

Enkele maanden terug dropte ik hier het eerste hoofdstuk van een verhaal.

Het groeide. 

En vorige week zaterdag drukte ik, in het gezelschap van mijn katten en hond, die opdraafden als getuigen, op de knop ´publiceren´.

Oké, het is een POD verhaal geworden en ik ken intussen de meningen over zulke boeken.

Ze zijn niet echt genoeg.

Maar... ik stak er evenveel werk, tijd en inspanning in alsof er zeven erkende uitgeverijen om het manuscript stonden te smeken en ik hoop dat iedere echte schrijver evenveel plezier beleeft aan zijn of haar verhalen.

Wij maken geen kans, uiteraard, hoeft ook niet.

Het kleurloze kasteel, over Elion de dief, is ons project voor de warmste week (onze opbrengst is bescheiden maar nu is het echt een boek met een missie❤) en we houden onze ogen op 100 boeken. 

Want ja... we leverden een zalig, magisch, ietswat atypisch en spannend jeugdboek af. Een boek dat iedereen wil, alleen weet de mensheid dat zelf nog niet 😉. Uiteraard komen ze tot inzicht en redt Elion niet alleen de wereld van ziekte en armoede, hij doet het zo goed dat we ook Moeder Natuur helpen en nog euro'kes over hebben om zelfs de baan rond de aarde op te ruimen.

Oh, het leven is aan de dromers...

O, ja, u staat in het dankwoordje omdat ik hier mijn ding mocht doen.

 

Met vriendelijke groeten,

Wij.

 

 

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

Kat.
24 jul 2024 · 20 keer gelezen · 2 keer geliket