Kunst is alles!

23 sep 2015 · 5 keer gelezen · 0 keer geliket

Kunst is alles,

zeg ik.

Een kus ook?

Ja, dat ook.

En plassen tussen de struikjes?

Dat ook, dat ook.

Raar is dat!

Zing voor me?

Dat kost tranen.

Een aardbei in zijn plakkerige hand.

Juist vroeger.

Vroeger toen we hand in hand liepen.

Dan verdwijn ik in het duister.

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

23 sep 2015 · 5 keer gelezen · 0 keer geliket