Opa

23 sep 2015 · 6 keer gelezen · 0 keer geliket

Voor altijd uitzwaaien

De dood welkom heten

Mijn angst onderdrukken

Dat moet dan maar lukken

 

De beelden opnemen

En ze dan toezenden

Om afscheid te nemen

Van lichtgrijze ogen

 

Van schommelen binnen

Van zonnebloempitten

Van lange gedichten

En lieve antwoorden

 

Afscheid nemen

Van een stuk van mijn leven

Ongevoelig ben ik?

Ja, dat zal wel.

Bang, dat ben ik.

Doodsbang ben ik.

 

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

23 sep 2015 · 6 keer gelezen · 0 keer geliket