Voor altijd uitzwaaien
De dood welkom heten
Mijn angst onderdrukken
Dat moet dan maar lukken
De beelden opnemen
En ze dan toezenden
Om afscheid te nemen
Van lichtgrijze ogen
Van schommelen binnen
Van zonnebloempitten
Van lange gedichten
En lieve antwoorden
Afscheid nemen
Van een stuk van mijn leven
Ongevoelig ben ik?
Ja, dat zal wel.
Bang, dat ben ik.
Doodsbang ben ik.