Toekomst reisje

Jenthe
27 apr. 2020 · 2 keer gelezen · 0 keer geliket

Hoi, best lezer

En ik heb iets zo cool meegemaakt! Je zou het bijna niet geloven! Misschien moet ik maar bij het begin beginnen.   Mijn mama is een uitvinder en hoe toevallig dat zij een tijdreis machine heeft uitgevonden. Ik denk dat ikeen klein beetje te niewsgierig was, want ik ging er eens in kijken. En dat was de domste beslissing ooit! Die machine stond aan! (maar hoe moest ik dat nu weten) En Floeps ik was weg, ik wis niet precieis waar ik was maar het was prachtig daar. In mijn leven had ik nooit zoiets moois gezien. Toen besefte ik dat de mama de machine klaar het gemaakt voor een reis naar de toekomst, wacht wat de toekomt ik was helemaal overstuur ik rou wel van mijn stokje kunnen gaan. Maar wat ik toen zag verbaasde me echt, ik liep wat verder en ik zag dat die mensen kleding droegen die van blaadjes en lianen (en nog veel meer dingen die je uit de natuur kunt halen) droegen. Wauw dit wilde ik ook gaan proberen en vroeg of ik er oo een mocht hebben. Deze deed ik aan en tot mijn verbazing stond opeens iemand van mams medewerkers voor mijn neus. Hij greep mijn arm vast en ik kon nog net mijn normale kleren meetrekken. We gingen naar de plek waar ik was aangekomen en toen flitste we weer weg. Ik riep nog snel "DAAG!" Maar tegen de tijd dat ik het had uitgeschreeuwt waren we alweer in het loboratorium van mama. Die mij meteen naar mij toe kwam lopen. Ik dacht voor een knuffel, maar nee ze vroeg:"Wat heb jij nu weer aan?" Ik wist daar meteen op te antwoorden:"dit is nu wat wij mensen allemaal gaan dragen in de toekomt. Iedereen keek me aan en lachte! 

Met vriendelijke groeten:                                                                                                                                              Anna

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

Jenthe
27 apr. 2020 · 2 keer gelezen · 0 keer geliket