Tommy… 🎭 of was het Tom?

13 jul 2024 · 1 keer gelezen · 0 keer geliket

Het spijt me… Jij bent niet ik maar een man ben ik, in hij en ik. Weg van jou mijn vriend, zielsverwanten proberen niet te praten, schreeuwen of bidden. Dus ik kan niet praten zoals jij Tom, mijn muze 'Vandaag' een miljoen mijlen… verderop in de straat van mijn huisdeur - van de ziekte van een huilende clown. Laat de waarheid daar niet zijn: hij is ver weg - een leugenaar in een rood jurkje, en zijn leugens… rusten nooit. Wees voorzichtig want ik moet vertellen, schaam je om met mij te rommelen. Maak je geen zorgen… ik heb mijn twijfels over dit alles, en zal het nooit vergeten. Word je overweldigd door dat? Vertel het mijn vriend, want ik zei net tegen mezelf; het doet er niet toe… dat gaat niet over mij. Rol en dicteer dus door de leeftijd heen, opnieuw… ik moet afscheid nemen van Hem, in een zonde, zoals wij allemaal hebben… een kans om van Hem te zijn. Vergeef me alsjeblieft. Je bent nooit zoveel van me gaan houden, vergeef ik. Lach naar me als een genie die wandelt, wees je vakmanlezer, enzovoort met de meester van dat verbazingwekkend trots. Vraag jezelf af waarom dit gezin niet welkom is in het schaamtehuis van je vriend? Waarom zou ik op de hoogte moeten zijn van een geheime relatie tussen een vrouw of een andere persoon in dat boerderijleven? We hebben een tuin op ons eigen land om het beter te maken dan het was. Sorry om over die van jou te horen. Laat de eigenaar weten dat dit… "onzin heeft werkelijkheid voor ons gemaakt" Oh… tegenwoordig weet je het wel, tenminste sommige mensen denken dat. Vlinders kijken me naar de dood, het is een deel van wat er eigenlijk gebeurt. In de linkerhoek tussen menselijkheid en een gele stenen web… niet zeker waarom, ook wel 'de in van een mentale kooi' genoemd - eigenlijk genaamd het Internet. We leren, en stoppen met bedelen om hulp… vandaag bad ik voor Moeder Aarde, en elk ander e-naamfiguur was er om te leren. Mijn vrienden, ik ben niet meer aards, en dat wist je voordat ik het zei. Welzijn heeft altijd bestaan, behalve het… ik wist nooit de toekomst van mijn zonen… richting maanlicht onder Christus, ogen Mozes: 'Ik ben als drie in een boom van bloemen ik ben 'op de schoot van een drie-tijdlijn bos. Ben ik me ervan bewust? Niets van dit alles is eerder gebeurd, en het is echt voor mij om te bezitten; Ik weet niet alles over het, maar het was teleurstellend zoals ik al zei: 'ik vergeet nooit'. Rhapsody noons op de dag van het eerste boek ook gemaakt van de manen verloren verborgen wereld - dat is de pagina (op een kaart) aan mijn zijde. Doe het goed en houd je reis vol. Tegenwoordig flopte het ergens vandaan… dus, misschien is het een ding van het verleden: het gaat niet alleen om kunnen krijgen; Morgen is Tommy zelfs meer dan zestien. Tranen lijken op schaamte? Is dit echt een verbluffend optreden? Wat als de gehersenspoelden me gek maken? Pure komedie, lachen was zelfs niet grappig voordat ik je ontmoette. Hartverwarmend de mooiste druppel in zeven maanden op de hemel, en sterren de lucht. Alles verliezen… waar we altijd op hebben gewacht… voor altijd, later in elke noot schreef ik nog steeds 'fijne vrijdagavond, maar ook fijne zondag, evenals voor alle prachtige herinneringen - De wereld moet schijnbaar eindeloze liefde hebben.. geëvolueerd naar jou en mij, en dus hoor de tweede hartslag bonzen, beide kanten raken, en nog meer jouw handen aanraken. Ik weet dat jullie allemaal de enige God binnenin hebben, en ik ben hier om de rol van mijn schouders te spelen, het was erg attent om te weten: accepteer alsjeblieft mijn aanbod… ik ben aan de rand, en ik zal de zee een tijdje niet verlaten… goed op weg met een kleine blauwe wolf, maar het is hier koud… en ik ben mijn kleren vergeten.

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

13 jul 2024 · 1 keer gelezen · 0 keer geliket