Tot altijd

10 jul. 2017 · 0 keer gelezen · 1 keer geliket

Dril het in je hoofd. Hij ziet je graag. Hij ziet je echt graag. Vergeet dat niet. Hij heeft gewoon minder nood aan constant contact en bevestiging. Maar hij ziet je graag en hij zal blij zijn je binnen 3 weken terug te zien. Hij zal je gemist hebben en dat beseffen als hij je ziet. Misschien dan pas, wanneer jij al twijfelt of hij je nog wel graag ziet. Wel, ik zeg je, twijfel niet. Hij ziet je graag. Je mag hem wel missen, dat is oke. Dat is een teken dat je hem graag ziet. Probeer dat gewoon te doorstaan, te aanvaarden en te denken aan al die kusjes, liefdevolle aanrakingen, lieve woordjes en knuffels. Aan de connectie die je voelt, die hij ook voelt. Voel je geliefd alsjeblieft, niet onzeker. Leef 3 weken met een andere focus, verwacht niets van hem en laat je verrassen. Je ziet hem graag, dat is het belangrijkste en oprechtste dat je kan waarnemen. Nu moet je 3 weken op je eigen geluk overleven. Wetende dat alles oke is. Dat hij je heus nog wel graag ziet, droog of niet. Stil of niet. Aan je denkend of niet. Hij zal je in zijn armen sluiten als je hem opwacht op 31 juli. En alles zal terug perfect zijn. Alles zal nog steeds perfect zijn. Komaan. 

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

10 jul. 2017 · 0 keer gelezen · 1 keer geliket