Dit is de laatste keer, nu!

3 dec. 2015 · 0 keer gelezen · 0 keer geliket

Je hebt prachtige ogen en meer nog, je hebt eerlijke ogen en ik ken je niet maar je straalt rust en eerlijkheid uit en ik ben 43 jaar en ik ben niet echt gelukkig in mijn leven en ik kwam vandaag gewoon eens iets drinken en dan kom jij binnengewandeld en je brengt licht in Den Skieven Bol en wil je nog iets drinken en ik hou van eerlijke mensen en ik denk dat je ook intelligent bent want ik hoor het aan je woordgebruik en kom je echt uit Brussel want ik hoor een Frans accent en ik kom ik hier niet dikwijls maar Den Skieven Bol is de enige kroeg waar ik nog eens ga en alweer Rose Laurens met “Africa” en heb je een vriend en die is de gelukkigste man van Brussel en goh, je maakt me aan het wenen en drink nog iets en hier, neem een sigaret en mag ik je telefoonnummer want ik zou je graag als vriend hebben en begrijp me niet verkeerd want ik respecteer je relatie maar je doet me goed door hier gewoon te zijn en ik begrijp dat je me je telefoonnummer niet wil geven en dat je me zegt dat ik gewoon moet aanvaarden dat er gewoon iemand is binnen gewandeld, niet zomaar iemand maar jij en wanneer zien we elkaar nog eens terug en moet je nog iets drinken en waar moet ik me inschrijven om bij jou Nederlandse les te volgen en ik weet dat je naar huis gaat maar ik wil dat je weet dat er voor mij veel veranderd is en dat deze namiddag mijn leven een andere wending heeft gekregen.

 

http://erwinabbeloos.over-blog.com/

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

3 dec. 2015 · 0 keer gelezen · 0 keer geliket