Een gemiste kans ...

26 dec 2021 · 6 keer gelezen · 0 keer geliket

Musicbardude’s log :
stardate 03/12/21 – 09:06

K3 zoekt K2 maar mij hebben ze blijkbaar niet gevonden.

Ik zat al in de 2e ronde voor de pre-preselectie (waarbij je een video van je dansroutine op muziek van K3 moest uploaden)

Helaas mijn routine op "je bent mijn Gigi" werd tamelijk kordaat, een beetje boos zelfs afgewezen.

Nu pas kan ik er mee in de openbaarheid komen (wegens zwijgcontract) maar het deed wel pijn de andere kandidaten in het programma zo gelukkig te zien doorstromen naar de finale. Ik probeer het te plaatsen en krijg momenteel ook echt wel goede psychologische bijstand.

Een gemiste kans is het voor Gert en het K3 concept.
Mijn full-body latex dansroutine was op het werk van Pina Bausch gebaseerd en qua kledij op "K3 en het magische medaillon"

Het eindresultaat vond ik heel bevredigend en esthetisch. Ook echt niet simpel op dat K3 nummer.

Dank ook trouwens aan "Charlotte" één van mijn favoriete opblaaspoppen voor haar niet onverdienstelijke rol als "Gigi".

Nee Gert is toch niet dat exploitatie genie dat iedereen van hem maakt. Hij had zijn doelpubliek merkelijk kunnen uitbreiden.

Het is een schrale troost dat de video nu op Pornhub staat, die blijkbaar wel kunst en cultuur kunnen smaken. De duizenden likes zijn echter maar een schrale troost.

Ach misschien beter een volgende keer als er weer een K vervangen moet worden.

 

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

26 dec 2021 · 6 keer gelezen · 0 keer geliket