Vertrutting

Jarno
14 aug 2023 · 6 keer gelezen · 0 keer geliket

Woorden en gedachten, zorgvuldig getemd.

In een wereld waar vrij spreken soms wordt vermeden. Tijden veranderen. Een deken van voorzichtigheid, om onrust te verdrijven.

Vertrutting als een sluier, diep en wijd.

Bescherming van gevoelens, waarheid verborgen in jezelf. Maar soms lijken gesprekken te dansen op eieren om confrontatie te vermijden.

Waarden van respect en begrip, waardevol en terecht, angst voor een oppervlakkige dialoog. Onenigheid met met licht, het gevecht.

De grote wereld die draait, verschuift en transformeert. Is het cruciaal openhartig te spreken en luisteren, hoe het ook blijkt.

Ruimte voor stemmen, zonder terughoudendheid. In diversiteit bloeit begrip, onze samenleving in de volle breedte.

Laat het deken van vertrutting ons niet verblinden, maar een inspiratie zijn tot communicatie, wijs en bemind.

Diepere discussie, gedachte als golven die breken aan land. In een wereld waar begrip en groei in harmonie bestaan.

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

Jarno
14 aug 2023 · 6 keer gelezen · 0 keer geliket