a.m.a.d.a. amadezen en p.v.d.a.

verf ed
19 jan. 2024 · 24 keer gelezen · 0 keer geliket

Alle macht aan de arbeiders was hun naam. Toen ik geconfronteerd werd met die naam moest ik toch even slikken. Ik dacht aan mijn collega’s in de fabriek. Het idee dat zij opeens alle macht zouden verwerven, ik was er niet goed van. Ik denk dat vanaf het ogenblik dat in de Sovjetunie de arbeider in de drukkerij besliste wat de schrijver moest schrijven, het gedaan was met de USSR.

In 1968 ik was 16 jaar. Werkend in de fabriek vanaf mijn 14 jaar.
 De amadezen, vonden mij in de jeugdclub, vroegen of ik mee de arbeiders wou overtuigen van de voordelen van een revolutie en dat er een revolutie nabij was.

Een week later stond ik voor een arbeider, hij was zijn auto aan  het wassen voor zijn sociale woning. Naast zijn tuintje. 
De student naast mij wier vader in een veel grotere wagen reed wier huis veel groter was en zijn tuin emens. Die droomde van de revolutie. Die minachtte blijkbaar die arbeider. 

Ik dacht, hier klopt toch iets niet.

Later beseft ik dat die student de functie had van politiek commissaris controleur van mijn verhaal.

 Controle daar zijn ze voor. Zoals voor  dictators en massamoordenaars  stalin, mao dat zijn hun vriendjes. De dictatuur van Cuba, Venezuela, daar zijn ze SUPER FANS van. Zeer eigenaardig ze zeggen dat ze tegen het kapitalisme zijn maar een van hun grote helden China daar zijn na de invoering van het kapitalisme miljoenen Chinezen uit de armoede gehaald. Dus leugenaars zijn ze ook. China is ondertussen de grootste kapitalistische dictatuur.

Maar u kent de natuurwet DICTATUREN  vallen.


De amadezen werden PvdA, nog even gehersenspoeld als vroeger. Tijdens een SKEPP etentje in Hasselt  was er 1, hij stond buiten te wachten in de kou  om ons te overtuigen. Nog even volhardend gehersenspoeld.

Pier Paolo Pasolini zei over die studenten, op de universiteiten, die tegen de overheid letterlijk op politieagenten sloegen.  

Dat die politieagenten de zonen waren van de arbeiders van de lagere klasse. De zonen van de hogere klasse die sloegen op de zonen van de lagere klasse. Kortom een bloederig feest van de hogere klasse tegen de lagere klasse. Ironisch genoeg zei de zonen van de hogere klasse dat ze streden voor het succes van die lagere klasse. Het feest heeft niet lang geduurd, een paar jaar later waren de toenmalige revolutionairen aandeelhouders in de fabriek van hun vader. En werden ze junkies of yuppies. Toen kon het feest van de hogere klasse pas goed op gang komen. De uitbuiting, door de vroegere revolutioneren van de onderklasse, startte op de dag dat Ronald Reagan, het feest inzet.

De studenten romantiek van die tijd vertelt over de napalm in de morgen
Ha ha ha napalm in de morgen  ha ha het was eerder kots,  duvel, wiet, heroïne ook wel S.M.A.K. genoemd. Ha ha ha, Napalm ha ha ha. In hun studente dromen, ja.  

Stalin de stalinisten en hun nuttige buitenlandse intellectuelen idioten zijn verantwoordelijk voor de grote angst en repressie in het buitenland tegen communistische partijen. Zij zijn er in geslaagd de boodschap van VRIJHEID BROEDERLIJKHEID GELIJKHEID te verkrachten. Nergens staat in nalatenschap van de franse revolutie, dictatuur.

Voorstanders van stalin zegen ter zijner verdediging dat stalin de samenleving in snel tempo de nieuwe tijd van industrialisatie heeft ingelijd. Het westen is ook de nieuwe tijd ingegaan zonder massamoorden op eigen bevolking.

Daarom, een dictatuur kan onmogelijk links zijn.

Miljoenen nog levende Amerikanen hebben in doodsangst geleerd te schuilen onder tafels door de Cubacrisis. Doodsbang voor kernraketen  die in Cuba werden geïnstalleerd gericht op Amerikaanse steden.

De dictatuur in Cuba en Venezuela waren de oorzaak van de winst van Jair Bolsonaro in Brazilië.  

 

Foto VERF ED 1995 Mechels plein antwerpen

Video https://youtu.be/EmCOjISsvsg?si=U9HXfgstwGuXb8EJ

youtube VERF ED erotic, bad boy at night antwerpen,

FOTO GALLERY verf ed

https://www.2dehands.be/q/verf+ed+/

 

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

verf ed
19 jan. 2024 · 24 keer gelezen · 0 keer geliket