Hamas blijkt in zijn opdracht geslaagd. Israël, de joodse gemeenschap heeft zichzelf wereldwijd tot een onbetrouwbare leugenachtige bende gebombardeerd.
Onmenselijke Israëlische gangsters hebben de joodse samenleving overgenomen.
Hoe Palestijnse burgers en kinderen door Israël worden verpletterend. Het einde van Israël. Schande schande. Het einde van ieder moreel gezag. Israël misbruikt de holocaust om hun moorden te plegen. De gehele wereld ziet het iedere dag.
Extremistische joden en moslims zijn in Israël elkaar aan het uitmoorden. In Rusland stuurt Patriarch Kirill van Moskou jonge mannen de dood in. Hoe gek kan men worden. Geloof kan blijkbaar dodelijk zijn. Gehersenspoeld.
**********************************************************************************
foto VERF ED
HUMEN war BODY teror AFTER agressie
TEROR: oud grieks voor territorium : stad Teror
http://www.anamorfose.be/index/manufacturers_id/58?sort=20a&page=3
http://www.anamorfose.be/verf/human-war-body-terror/verf-human-war-body-terror-after-aggression-4
http://www.anamorfose.be/verf/human-war-body-terror/verf-human-war-body-terror-after-aggression-3
https://www.2dehands.be/q/verf+ed+humen+war+body+teror+after+agressie/
*********************************************************************
Rond 1995 heb ik dat werk gemaakt. Ik noem het "altaar der culturen."
Links ziet men een tv, onze gemeenschappelijke identiteit valt van het - silicium - glas - zand.
De gemeenschappelijke informatiebronnen zijn verdwenen.
De wijzen van vroeger opgevolgd door radio en uiteindelijk als laatste de tv die een ongeveer gemeenschappelijke boodschap uitdragen is niet meer.
De informatie is versplinterd.
Rechts ziet men een gietijzeren kandelaar daar in een mensenhoofd in papier. Stukken teksten. Krantenpapier "De encyclopedische mens".
Gietijzer = nationalisten
Kandelaar = religie
In het midden staat de hedendaagse mens. Opgesloten. "de encyclopedische mens".
Dit deel is gemaakt van een reclame voor lippenstift.
Regeneratie Kosmetik
In de dubbele wand gaan luchtbellen in het water de hoogte in.
In die dubbel - transparantie - plexiglas zit diezelfde "encyclopedische mens".
Het geheel staat op dunne platen, glas = chips = zand = silicium.
Het geheel steunt op een gietijzeren pilaar = industriële cultuur.
De gietijzeren plaat staat op de grond = landbouwcultuur.
HET ALTAAR DER CULTUREN.
Ik woonde toen in de Aalmoezenierstraat in Antwerpen. De jaren 90 tig.

