Geen vliegtuig meer nodig.

7 mrt 2023 · 10 keer gelezen · 1 keer geliket

 

Het is heel snel gegaan. In elk dorp, elke buurt en binnenkort in elke kamer staat een Beep my up Scotty of B.M.U. capsule. Als je in de capsule zit, zie je je gesprekspartner in 3D en worden de armleuningen verwarmd zodat je de warmte van de andere persoon voelt. Er is zelfs een klein vakje om elkaar een kus te geven. Na elke aanraking wordt dat stukje automatisch gereinigd met een speciale metalen legering die al het vuil vernietigt.

Sinds de plaatsing is geweld teruggedrongen naar plaatsen waar de lokale machthebbers de capsule hebben verboden, uit angst om hun positie te verliezen doordat er steeds meer contacten plaatsvinden. Ze gebruiken uitdrukkingen zoals "verlies van eigen identiteit" en "binnendringen van vreemde culturen". De wereld wordt steeds kleiner. Straks komt "de wereld" de huiskamer binnen, zonder geweld!

P.S. Op 2 januari 2007 meldde de media de ontdekking van een stof die 36.000 keer beter licht transporteert dan de tot dan toe bekende stoffen. Hierdoor werd een 3D communicatiecabine mogelijk. Er is geen vliegtuig meer nodig.

foto gallery VERF ED

https://www.2dehands.be/q/verf+ed+/

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

7 mrt 2023 · 10 keer gelezen · 1 keer geliket