Hoe homofoob is de homoseksueel?

29 apr 2023 · 23 keer gelezen · 0 keer geliket

Een Franse filosoof had het over zelfhaat. Sommige homoseksuelen, in hun onderdrukte en frustrerende situatie, ontwikkelen zelfhaat. Wat kan eindigen in zelfdoding of homofobie, daarom is het niet vreemd dat sommige homoseksuelen homofoben worden. Of dat sommige homofoben, homoseksuelen zijn.

Volgens een Russische schrijver, Alexander Snegirjov,  die daarover in de groene amsterdamer getuigde, Moskous dagboek, zit er in de Russische doma  vol homoseksuelen die de homofoobe poetin lovers gelijk geven met hun homofobie.

In mijn eerste LGBTQ+ 1980 consept was er een barman die ging lopen met de inkomsten. Tot de dag vandaag 2022 vertelt hij dat vol trots.

Ik was het hulpje in een galerie. iemand die ik al jaren ken als vriend? vroeg of ik voor zijn vriend een tentoonstelling wou organiseren. Wat ik met veel plezier deed. Hij heeft nooit de rekening betaald.

Toen ik hem in herinering bracht kreeg ik een postkaart met daarop. PLEEG ZELFMOORD.

ZIE VERHAAL 
S/M FANS

EN 
ANTWERPEN DE JAREN 90tig samen met ANN, SISSSSEEEENN, THEO en de corrupte en racistische politie onder de burgemeester Bob Cools.

foto gallery VERF ED

https://www.2dehands.be/q/verf+ed+/

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

29 apr 2023 · 23 keer gelezen · 0 keer geliket