Luxeproblemen

12 apr. 2017 · 0 keer gelezen · 0 keer geliket

Het perfecte huis met de perfecte man, de perfecte baan, de perfecte vrienden, de perfecte avond uit. Allemaal in de perfecte stad.

 

Het perfect dagje uit. De perfecte vakantie.

 

Het perfecte popje. A sorta fairytale.

 

The perfect ABBA-song. De perfecte maaltijd. De perfecte stilte. De perfecte aankoop. De perfecte vrouw. That perfect dress. The perfect perfume. De perfecte kleur. De perfecte vriend. De perfecte snijboon. De perfecte pint. De perfecte lijn. De perfecte jeans. De perfecte huid. The perfect deal. De perfecte kandidaat. Het perfecte kapsel. The perfect lover. Un plan parfait. Un amour parfait. The perfect dream. Une taille parfaite. L’âge parfait.

 

De perfecte prefect. De perfecte perverse prefect.

 

Het puntje op de “i”. When push comes to shove. Al bij al. « Et alors ? »

 

Het perfecte boek. De perfecte toon. Het perfecte licht. Het perfecte uur. Parfaitement à l’heure. Le moment parfait. Het perfecte misverstand. Een perfect alibi.

 

De perfide minnaar.

 

http://erwinabbeloos.over-blog.com/

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

12 apr. 2017 · 0 keer gelezen · 0 keer geliket