STOP !!!!! Sociaal darwinisme.

verf ed
1 mei 2024 · 14 keer gelezen · 0 keer geliket


L.E.Z. lovers gaan 3x op citytrips. Rijden een maand met de auto door Europa maar de armen met zijn dieseltje kunnen niet meer naar cultuursteden.

STOP  sociaal darwinisme. In Rotterdam is de L.E.Z. zever afgeschaft.

L.E.Z. doden zijn berekend  via KANSBEREKENING dat er GEEN doden vallen door lage emissies is even onwetenschappelijk.

STOP  sociaal darwinisme. In Rotterdam is de L.E.Z. zever afgeschaft.

Het zijn niet de armen, de slachtofers van L.E.Z., die het meest vervuilen. Diegenen die het meest vervuilen krijgen geschenken. Zo kunnen die nog wat meer vervuilen. Daarnaast wordt het beeld geschapen dat het de armen zijn die zich misdadig gedragen. 

of Sociaal darwinisme.

De korte keten. Duizenden stedelingen die gemotoriseerde uitstapjes maken, naar het platteland, voor een kilo patatjes.  Zeer ecologisch? Diepvries groenten zijn het meest ecologisch. Het beeld is dat diegenen die naar de supermarkt hun voeding moeten halen slecht voedsel kopen.

 

 

foto POPPY verf ed

fotogallery VERF ED

https://www.2dehands.be/q/verf+ed/

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

verf ed
1 mei 2024 · 14 keer gelezen · 0 keer geliket