VERANTWOORDING

7 mrt. 2020 · 6 keer gelezen · 0 keer geliket

Het gedicht ‘Moeder had maar één long’ en ‘Reisplan naar de Franse Ardennen’ verschenen eerder in de Gedichten Gazet, nummer 3, 2024.

 

De verzen ‘Vrolijk Gefrustreerd’, ‘Ontboezemingen’ en ‘ Dienst-

Mededelingen over creatieve mensen’ stonden in het literair tijd-schrift In Medias res, nummer 141, p.3 en p.4, en p.21.

 

De huichelende ezel publiceerde de gedichten ‘Is er in de Chaos veel lawaai?’ en ‘Talking Business’ in het nummer 7, april 2023.

 

De gedichten ‘Mijn Brein Had Een Verkoudheid’, ‘Beginnersfout’, ‘Bambi is een bofkont’ en ‘Is hij kunstenaar?’ ontstonden op basis van een residentieproject van café Den Boemel en de Ursula foundation for contemporary art in samenwerking met Universitair Centrum Sint-Jan van de Broeders Alexianen in Tienen.

 

Het gedicht ‘Handleiding bij het vinden van erogene zones’ verscheen eerder in de International Review of manuscript studies, nummer 9, 2022.

 

 

Deze bundel ‘Moeilijk gaat ook’ was genomineerd voor de Kees Pudding prijs voor beste poëziedebuut in Noord-Brabant.

Geraakt door deze tekst? Maak het hartje rood of deel de woorden met je vrienden.

Zo geef je mee een stem aan de woorden van deze schrijver.

7 mrt. 2020 · 6 keer gelezen · 0 keer geliket